torsdag 14. januar 2010

Nytt år, nye prosjekter

Julen er over og juleprosjektene er ferdige.
Noen ble strøket fra listen, f.eks ble det ikke noe av det rosa skjerfet.
Jeg strikket et lilla et til meg selv iistedenfor.
Nå er jeg godt i gang meg jakke til P, siden jakken til J ble ferdig til jul. Jeg strikket og enda en lue, men den ble petroleums blå, ikke hvit.

Foreløpig liste over prosjekter for våren er:

1. bomulsjakke hvit til meg selv
2. hekleteppe, mulig vogn teppe
3. jakke, begynt på, og mulig bukse til P
4. Gjøre ferdig den grønne mariusgenseren, som nå har ligget i 3 år
5. Sy nye putetrekk
6. lage lampeskjerm til stuelampen
7. male lampe sokkelen til den andre stuelampen
8. Heklesjal, bomull til meg selv
9. Retrogenser i økoull til P

Denne listen kunne blitt enda lenger her i dag, men begynner nesten å bli litt motløs, så jeg tror jeg stopper. Det morsomme er jo å tenke ut nye prosjekter, og handle inn til de. Denne listen begynner å bli så lang at jeg knapt kan starte noe nytt før 2011.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar