søndag 23. mai 2010

Ferdig......

Men her kommer ikke bilde enda.
Det ble litt slik som i den visa om den gutten som skulle lage et skrin eller hva det var så endte det opp med en skjerefjøl. Her ble det bare litt motsatt med tanke på str. Det skulle bli en genser, så skjønte jeg at jeg hadde bra med garn, og tenkte på en litt lang genser, fikk senere for meg at den ville bli klumpete med så tykt garn, og fant ut at det heller skulle bli en kortermet tunika. Men det endte med å bli en nokså lang kortermet kjole.
Og enda har jeg 2 nøster til, men de er blå, og i prosessen fant jeg ut at jeg ikke vill ha blå.
Sånn i etterpå klokskapens navn tenker jeg at jeg kanskje ville kuttet ut rosa og, for så å satse på en vest, eller en genser med 2/3 ermer. Men enn så  lenge er det en kjole..............aldri for sent å rekke opp............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar