søndag 13. juni 2010

Oppussing

I ly av at fotball VM har invadert TV, har det frigitt PC'en. 
Vi deler, og sambo bor som regel her, og i ly av det, har jeg benyttet den ekstra PC tpiden til å pusse opp i bloggen. Føler meg ikke het ferdig enda, men det nærmer seg.
Litt mindre strikking og litt mer surfing. 
Derfor kommer jeg og over underlige ting. Sikkert mange som synes dette er genialt, men for meg blir det litt for gadget, av typen som fyller opp kjøkkenskapene.

Perlestrikkeprosjektet mitt har flyttet ned i vesken og blitt reise-til-jobben-prosjekt, og hekling har inntatt stuen. Hekling var og greia under OL og, det er ikke så viktig å følge med på TV når det bare er sport. Nå ser jeg at jeg kanskje kan fremstå som en skikkelig TV slave, det er jeg muligens og. Innbiller meg at jeg kan ære det med god samvittighet så lenge jeg produserer noe samtidig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar