lørdag 3. juli 2010

Klokker

Jeg har en plan om å lage en veggklokke. Rettelse: jeg har lyst til å lage en klokke. Det er noe vi kan trenge å ha på veggen, ett eller annet sted. Det er jo ikke noe hokuspokus heller, man trenger bare en ide, og et urverk, ingen av delen er vanskelig å få tak i. Men gjennomføringen er det heller verre med.  Det å bestemme seg for hvilke ide man skal  gå for. Først hadde jeg planer om en litt fargerik sak med trekuler, men så ser jeg andre ting som gir meg andre ideer. Særlig den siste av de her, den fra Briggs lekehus, den er fristende å kopiere. Planen min var å bruke magnetmaling istedenfor tavlemaling. Vi pleier å lime magneter bak nabbiperle-kreasjonene til eldste-trollet, kanskje han kan lage tall til meg.




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar