mandag 26. april 2010

ikke bare strikking

Det kan se ut som om dette er en ren strikkeblogg. Men det var aldri intensjonen.
Det hender jo jeg gjør andre ting og, jeg har iallefall intensjoner om å gjøre andre ting. Men med en liten 1 åring og en uberegnelig snart 5 åring i hus, er det meget begrenset med tid, men  kanskje aller mest plass til å dra frem alskens puslerier. Vi bor alle fire i en blokkleilighet på 77m2, så da kan man jo tenke seg hvor mye plass det er til en arbeidspult av noe slag. Ikke plass overhode.
Men litt annet blir det jo, nå leter jeg etter inspirasjon til å dekorere en ullkjole min mor sydde til meg i påsken. Jeg er ikke helt enig i forslaget hennes.

2 kommentarer:

  1. -hvordan ble det med kjolen? har moren din kjøpt ferdig trykt på stoff eller brukt iron on papair og printet selv? synes fototrykket var veldig fint og liker godt å bruke slikt selv til pynt på modellene min :)

    SvarSlett
  2. Kjolen har havnet i kurven over ting jeg tenker på. Som så mye annet, siden den er ull, kryper den nok frem når det kommer kaldere tider :)
    Tror hun har kjøpt de, så har hun strøket de på linstoff.

    SvarSlett