mandag 18. oktober 2010

Perlestrikk-jakkken

Perlestrikkjakken ble ferdig tilslutt, og den ble iallefall ikke for liten. Den endte vel opp med å bli noe av det mer vellykkede jeg har strikket. Men jeg begynner å tvile litt på kvaliteten til garnet. Har strikket en bomullsjakke tidligere, det var riktignok et langt mer eksklusivt garn, men dette begynner å bli en mer generell opplevelse av at garnet fra Drops ikke holder helt mål. De er flere ting jeg har strikket med garn fra de som jeg syner taper seg i kvalitet relativt raskt. Nå strikker jeg jo ikke så mye, så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, men både alpakka og andre garn jeg har strikket med fra andre produsenter har vært bedre. Men det aller viktigste, jeg ble fornøyd, og endelig et stort prosjekt til meg selv som kommer til å bli brukt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar