torsdag 15. oktober 2009

Å drukne i bloggverden

Jeg fant ut at om jeg skulle blogge burde jeg kanskje se på noen andre blogger for å litt inspirasjon.
Min første reaksjon var stor forundring over at jeg ikke har gjort det tidligere. Det er jo en endeløs værden av inspirerende blogger der ute. Men jeg er og litt glad for at jeg ikke har gjort det tidligere, det er begrenset hvor mye tid man har til slikt.
Men nå må jeg stoppe, den ene bloggen er kilde til et hav av nye som igjen er kilde til det neste havet osv osv
Ja, jeg er amatør i bloggverden.

Men heldigvis er det steder der alt går i ring.

Men hvor vil jeg havne?
Hva er egentlig mitt mål med min blogg?
Har jeg ambisjoner om å bli oppdaget, er det mer som en personlig dagbok, hvor utleverende skal jeg være, hvilke regler gjelder for min blogg.........

Eklektisk, det er meg.
Vil jeg ha en blogg som skal ut i det store blogghavet burde jeg nok ha en klar ide om hva bloggen skal handle om.
Men foreløpig lar jeg det være åpent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar