mandag 5. oktober 2009

Nå har jeg skaffet materialer til nok et prosjekt.
På tide å lage listen, oppsummeringen over hva som pågår.

Først det jeg har begynt på:
Den grønne marius genseren, bør bli ferdig på kort tid. begynt 2007
Blå stripete babyjakke, ferdig om 2 uker, begynt august 2009
Boleroen, egentlig ferdig, men må strikkes om.
2 stk hekledyr, først den orange så den grønne.
Rustrødt skjerf, begynt 2008, kommer nok aldri til å bli ferdig
Hvite sokker alpakka, 1 ferdig, begynt 2006

Så det som er planlagt:
Hvit bommulsjakke, aran mønster 7
Lue til S 1
Skjerf til A 2
Jakke og bukse til P 3
Lue til J 4
Strømper 5
Sjal i bommulsgarn 9
Sommerjakke til P, øko bommul 8
Sort alpelue i alpakka 6

Så var det et lass med garn jeg ikke husker hva jeg hadde planer om å bruke til.


Ok det er deffinetivt handlestopp for min del. Umulig å si når dette vil være ferdig, men 4 av tingne må være ferdig til jul, så da har jeg noe å starte med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar