tirsdag 6. oktober 2009

lister og enda lenger lister

Noe sier meg at den lista som ble laget i går lyver litt.
Fant enda en pose garn i en krok i dag, husker ikke hva det skulle brukes til, litt typisk meg da.
Så må jeg lage en liste over alle de tingene jeg har oppskrifter på som jeg har lystr til og strikke.
Men det er jo bare strikke prosjekter, det neste blir å rydde i perleeskene, det er vel forsåvidt det eneste jeg gjør med perlene. Rydde i de. Jeg kjøper og kjøper og tenker på prosjekt til det blir så mye at jeg må rydde og omorganiser. Eskene bare vokser og vokser, uten at smykkeskrinene vokser tilsvarende.
Så har vi alt det andre i tilegg, rammer uten bilder, papir og decopage osv osv.

Men
I går fikk jeg endelig, etter å ha hatt en lape uten skjerm hengende i vunduet i 3 år, laget skjerm.
Laget og laget, tror jeg må kalle det en skisse foreløpig, men bra nok til at det kan henge til jeg bytter den ut med julestjernen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar