mandag 14. juni 2010

en blogg om strikking og arkitektur

På tide å utvide bloggens innhold. Jeg kjenner det blir litt snevert å bare bable om strikking og ting jeg ikke får gjennomført. Min andre store lidenskap, egentlig den største er arkitektur. Siden jeg er akrkitekt er jo det ganske opplagt. 
De siste åra har denne  lidenskapen fått et hvileskjær, i all amming og bleieskift. Jeg kjenner nå når jeg er tilbake i jobb at jeg må lete litt igjen etter ståstedet mitt. Hva var det jeg likte, hva liker jeg, nå, hva vil jeg tegne?

I dag oppdaget jeg et prosjekt jeg umiddelbart fikk sansen for. Arkitekten Antonio Sofan var ikke så veldig spennende, men dette huset var gøyt(for å bruke et bergensk utrykk). Det ytre mer enn det indre.

Santa Elena House

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar